بزن مطرب























♥♥« یه غزیبـــــــــــه»♥♥

 

        بزن مطرب که امشب دلبرم مستانه می رقصد

 

   بت افسونگرم لب بر لب پیمانه می رقصد

 

                    بده ساقی شراب آتشین و مست خوابم کن


                                که امشب دلبرم در مجلس بیگانه می رقصد . . .

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت20:56---8 اسفند 1392
خدایا...
حدزدن, هم حدی دارد...
تازیانه ات را کنار بگذار...
چشمانت رابازکن...
غرق خونم کرده ای..


مریم
ساعت14:45---4 اسفند 1392
هرکسی حال مرا پرسید گفتم عالی ام
اشک ها پنهان شده در خنده ی پوشالی ام

نردبان هر کس و ناکس شدم اما چه سود؟
دار قالی هستم و حالا جدا از قالی ام

خوب فهمیدم که خوش بودند از غم های من
آن رفیقانی که غمگینند از خوشحالی ام

دیگر آن چاقوی دست نارفیقان نیستم
خسته از دیروزهای خونی و جنجالی ام

بی دلیلِ بی دلیلِ بی دلیلِ بی دلیل
من شدیداً خسته از هر بحث استدلالی ام

مثل نعل اسب ها در زیر پا افتاده ام
با همه افتادگی تندیس خوش اقبالی ام

غرق خواهد شد کسی که سخت "من ، من" می کند
بطری بر روی آبم چون که از خود خالی ام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥بــــــهار♥ |22:36 | 1 / 12 / 1392برچسب:, |